A tél ezennel el van temetve! :)

Ma a Normafa közelében dolgoztam és a csodás tavaszi idő egy kis felderítésre csábított. :)
És milyen jól jártam! Talán a sok csapadék hatása, de még soha nem akadtam ennyi téltemető (Eranthis hyemalis) foltra, sárga kis szőnyegre. A Normafa közelében csak egyetlen kis - nagyjából 50 m-es - körzetben lehet őket megtalálni: a Virágvölgyi leágazást és a Normafát összekötő erdei ösvény mellett, közel az "erdei iskolához" - a hétvégén még érdemes lesz téltemető "virágot járni"! 







Egy-egy pettyegetett tüdőfű (Pulmonaria officinalis) is kidugta már a fejecskéjét!

smile hangulatjel És milyen jól jártam! Talán a sok csapadék hatása, de még soha nem akadtam ennyi téltemető (Eranthis hyemalis) foltra, sárga kis szőnyegre. A Normafa közelében csak egyetlen kis - nagyjából 50 m-es - körzetben lehet őket megtalálni - a hétvégén még érdemes lesz téltemető "virágot járni"!  :)

Megjegyzések